Saturday, June 25, 2011

Minggu Pengantin...

Assalamualaikum..cuaca di pagi ahad ni kat senawang mendung dan sejuk jer..kalau hubby ada ni mesti seronok sebab bleh bawak wafiy jejalan.huhuhuh...

ok btw, seronok saya tgk bila kengkawan geng kapal dengan sporting and sangat supportive telah letakkan pic kawen as a profile picture..Pelbagai fesyen baju kawen,pose and makeup dapat kita tgk dari pelbagai generasi. Terima kasih kengkawn semua for ur support.

Apa tujuan saya sebenarnya??Asalnya saya rindukan hubby saya jadi saya carik balik gambar kawen kitaorg..bila saya letak kat FB ramai plak yg komen jadi saya fikir..apa salahnya kalau kengkawan yg lain buat menda yg sama.

Kekadang setelah bertahun kita kawen,kita terlupa nak menatap balik gambar2 kawen kita dalam album. Kita sudah lupa keseronokkan kita diawal perkahwinan yg sepanjang masa duk membelek album kawen..Jadi sesekali bila kita mengimbau kembali saat yg indah itu..mengingat kembali macamana runsingnya hati memikirkan macamana la perjalanan majlis nanti dan betapa rasa berdebarnya menantikan malam pertama..hehehe...tapi sampai skrg ni pun asyik berdebar jer bila si suami balik..:))betul tak kengkawan???..Kenangan terindah ni akan selamanya tersemat di kalbu.

Teringat masa majlis akad nikah saya dulu...ada menda kelakar..Mak andam saya ni pg make up saya jadi gelap..kat dalam kamera dia mmg la cantik gambar saya sebab flash melampau..tapi kat kamera org lain..dah gelap semacam jer..terkejut hubby masa jumpa saya kat masjid..aikss..baru 2 minggu tak jumpa dah semacam jer gelapnya..berjemur ke apa...hehehehe..nak tgk gambar saya kat kamera adik ipar..
hehehe....kalah KAJOL gelapnya...huhu

okla dah cukup pasal saya..meh kita tgk segelintir gambar kengkawan yg lain...semuanya manis2 dan cantik2..

kak Aziah
kak azie
kak ros
kak fidah

Ada pic2 kawen yg pose nya sangat stylo
Marsha...melompat lebih tinggi
Yat...taburan bunga
erine..dijunjung
Unik..........
ida...baju seragam
dieha ...gabungan dua budaya

Rakaman kembali...

kak meyna...anniversary ke7
Menarik kan..pada kengkawan yg lain yg blum tepek gambar kawen memasing..jom join sama...selepas 2 July...u are free to change the pic..ini cuma untuk tempoh seminggu sahaja..okla...Happy weekand.For more pictures jenguk-jengukla profile kengkawan geng kapal yer..:)

8 comments:

  1. memory yang menggamit kenangan dulu..best bila kawin..lagi best bila dah dapat happy family..syioknya klu bleh bersanding lagi..hehe..tambah2 dgn cinta hati tersayang..kan liza..

    ReplyDelete
  2. wow cntik2 semua pengantin.selamat pengantin lama tp hati baru tue.hehe
    well done liza

    ReplyDelete
  3. selalunye time nk tido akk suke tgk gambo kawin pastu sengih sorang2..... rindunye saat itu kan.... huhuhuhu...

    ReplyDelete
  4. nice...semua pics tu cantik2....

    yups! kenangan yg best dan tak dapat dilupakan...hanin memang suka tengok pics2 pengantin hanin..it was a wonderful and a marvelous time ;)

    ReplyDelete
  5. GOOD JOB LIZA!!- dr kak meyna

    ReplyDelete
  6. very nice picture...n very gorgeous hehehe......

    ReplyDelete
  7. ni club apa. boleh ke nak join? saya pelaut. sapurakencana abonden ship

    ReplyDelete