Monday, June 6, 2011

Dan pemenangnya ialah.........

Aduhai..sorry2..janji nak announce on sunday tapi tersangatla sibuk dengan birthday party wafiy n haziq sampai tak larat dah nak online. Akhirnya hari ni dapatla announce.

Pertama sekali terima kasih pada kengkawan yg sudi menyertai CONTEST yg baru pertama kali dibuat di blog geng kapal ni. I do appreciate all your support Dan pada kengkawan yg tak sempat nak submit pic dun worry ok..insyaallah ada rezeki kita akn buat contest lagi dengan hadiah yg lebih gempak.That time i will try to find a sponsor for the prezzies.

Pemenang ni dipilih berdasarkan gambar yg diberi dan cadangan penambaikan blog yg diusulkan. Setiap cadangan amat saya hargai dan akan diaplikasikan pada blog geng kapal. TQ so much sebab tolong saya fikirkan yg terbaik tuk blog ni. Panjang plak saya bebel.Kita tgk siapa pemenang bertuah.

HADIAH PERTAMA
Comforter/Toto size queen
Fridge Magnet Kelantan

PEMENANG TEMPAT PERTAMA ialah  Norasyikin Mohamed Arif




HADIAH KEDUA
Kaftan
Fridge Magnet Kelantan
Yat Ekhram

 
HADIAH KETIGA
Kain Pelikat
Fridge Magnet Kelantan
Ernie Kusumawati



HADIAH SAGUHATI
Fridge Magnet Kelantan tiap sorang
4.Norlida Mohd Kamaruzaman

5. Nisa Daud

6. Azizah Yusof

7. Biana Abdul Razak

8. Wan Norulkhamisa Wan Muda

9. Noraini Ismail

Pada semua peserta sila PM saya di facebook liza fitri atau email saya bloggengkapal@gmail.com untuk alamat dan no phone anda ASAP untuk proses poskan hadiah.Terima kasih and CONGRATULATION to all.

6 comments: