Monday, March 12, 2012

And the Campaign Begin..


Selamat pagi semua..
Hari ni saya bangun dengan niat nak update pasal Grand Gathering Geng Kapal kali ke 2 yg dirancang untuk dilaksanakan bulan 6 ni..kempen sudah dimulakan dengan melakukan undian untuk memilih tempat.Seterusnya kita akan mula mencari commitee yg akan mengerakkan proses grand gathering ni.

Bagi saya kalau nak buat cuti sekolah bulan 6 tu dah ok kut sebab pertengahan tahun.So harapnya cuaca pun ok cuma ada sikit kerisauan dihati takut bertembung dengan pilihanraya umum yg kita tak tau bila lagi ni.Harap2 jgnla PRU tu bulan 6 kan. Nanti banyak masalah.


Grand Gathering kali ni diharap dapat mengumpulkan lebih dari tahun lepas iaitu 40 keluarga. Saya harap semua kengkawan faham yg gathering ni adalah untuk semua keluarga seafarers.Nama Geng Kapal ni pun kita dapat dari group asal Geng Kapal Kita Semua Bersama. Dari group tu terhasil plak group2 yg ada skrg. Kita bukan buat gathering berdasarkan group dan pangkat suami.Asalkan suami/pasangan ada pelaut..u are invited to join untuk sesama kita eratkan ukhwah dan saling mengenali dengan lebih dekat.

The last time kita buat gathering mmg seronok.Yg paling best suami pun enjoy sebab rata2 mereka kata kalau takder gathering ni tak merasa la diorg keseronokkan ada aktiviti ala2 hari keluarga ni..Dapat plak main sukaneka.


Yang isteri/gf/tunang pun enjoy gak.Sesekali mak2 org dapat main mmg seronok habis.Saya dah lupa dah bila the last time saya enjoy main sukaneka camni.Dahla tak keja kan.Mana la boleh join Hari keluarga company.

Anak2 pun enjoy dapat jumpa kengkawan


Jangan Lupa lakukan undian anda di wall group untuk memilih lokasi untuk grand gathering 2012 ni. Skrg saya tgk yg tgh berentap hebat antara kuantan and KL.Nanti kita continue lagi citer pasal gathering ni. Have a nice day.

Pic source: HuneyHubby and Photo Creative.

Posted byLiza

8 comments:

  1. Nk mengundi kt mane ek?geng kapal ade fb x?sorry sy br tau kewujudan blog ni through iklan dr komuniti perkapalan malaysia..mmg berminat sgt nk join grup ni since sy pn seorg isteri pelaut.surirumah sepenuh masa so agak bosan ckit.dh lama carik grup ni.neway tqvm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum..geng kapal ni ada FB..ada 2 group yg utama..PGK untuk semua pasangan tak kira la isteri/tunang/gf n isteri2 pelaut yg mmg khas untuk isteri.Since dua2 adalah secret group jadi kalau search kat FB mmg tak jumpa.Kalau berminat search saya di FB Liza Fitri n PM saya so saya boleh tolong add anda.Takpun direct search FB admin Azie Muhammad or Meyna Rizal.TQ

      Delete
  2. Teringin nk join tapi selalu tak kena masa..:(

    ReplyDelete
  3. K. Liza, lena pun minat nk join, nnti accept lena ye

    ReplyDelete
  4. hehe...kalau nak join gathering ni tak perlu tgu invitation yek?? boleh terus redah aje ker? hehe

    ReplyDelete
  5. bestnyer..a'ah ey..nk join gathering blh trus redah je ke?tp mcm mn tau nk gathering ni?nk gak knl2 dgn geng2 ni...hihi...

    ReplyDelete
  6. menariknya....
    Salam perkenalan dari saya Nurul...

    ReplyDelete