Tuesday, August 23, 2011

potluck berbuka puasa geng kapal

Assalamualaikum...
Alhamdulillah semalam selesai sudah majlis berbuka puasa yg dibuat dirumah saya. Saya menjemput rakan2 geng kapal yg tinggal berdekatan senawang. Sorry kalau saya ada termiss untuk jemput sesiapa. Mungkin sebab saya pun tak berapa tahu siapa lagi geng kapal yg dekat2 dgn saya. Terima kasih pada kengkawan yg datang terutamanya kak Arnizura yg sudi datang dari bandar sri putra..dan kengkawan senawang saya kak azie, kak zurin,kak shidah.kak rozi dan eqa. Masing2 bawak hidangan special dari rumah.memang puas hati la makan.Semuanya nak rasa. Alhamdulillah syukur dengan rezeki yg Allah berikan..Jom kita tengok hidangan yg ada
soto ayam by kak azie

spagetti by kak arni

daging palembang by kak zurin

bubur jagung by kak shidah
sandwich n cempedak goreng by eqa
kek dari kak rozi
tuan rumah plak masak puding karamel n beli sate..tapi sekali pding karamel lupa nak bawak kuar dari fridge.nasib baik kak azie ternampak dalam fridge semlam.sempatla tapaukan tuk kak azie n kak arni..arini nak pog antar pada kengkawan yg lain..
Seronok bila dapat berkumpul. Mak ngan ayah bergosip,anak2 plak main bunga api. Memang meriah.Moga ukhwah yg dijalin akan kekal selagi hayat dikandung badan..insyaallah

Berdiri dari kiri..eqa dan Asrul+ aliff, Nazri(hubby kak shidah), fitri(hubby liza), kak azie dan saiful.
Duduk dari kiri liza, kak shidah,kak arni,kak zurin.
bawah dari kanan kak rozi dan anak2 kami semua.

1 comment: